بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 23 دی 1397 در ساعت 15 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت پله گرد

یکی از مسائل و سوالهای بسیار مهم و اصلی بیشتر کار فرما  ها قیمت پله گرد می باشد که نقش تقریبا اصلی را در بین سوالات متعدد دارد.

قیمت پله پیج پله مدرن بستگی به تعدادی شرایط دارد به این صورت که کلیه قیمتدهایی که در بازار تقریبا تمام شرکت های پله سازی به مشتریان ارائه می دهند برای یک پله با عرض تا cm 120میباشد ولی قیمت دهی اصلی در شرکت پایا استپ بر اساس نقشه پله گرد و محاسبه و با بارگذاری سازه ای که مقاومت و تحمل کامل شاسی پله در مقابل نیرو های استاتیک و داینامیک را شامل میشود ارائه میگردد.

شرکت پایااستپ به خاطر اینکه دارای یک کارگاه مجهز ساخت پله گرد و مارپیچ میباشد و همه دستگاه ها وابزارآلات مورد نیاز برای ساخت پله را یکجا دارد در نتیجه قیمت تمام شده پله های تولیدی در این شرکت پایین تر از همکاران دیگر میباشد.

در بین پله های پیچ به ترتیب ارزان ترین پله پیچ ,پله دور لوله میباشد.

پله گرد بعدی از لحاظ قیمت پله محور میانی یا زیر محور میباشد که این پله هم جزپله های گردی میباشد که دارای قیمت متوسطی میباشند.

بعد از آن پله گرد تک محور کنسولی قرار میگیرد که این پله هم از جمله پله های قیمت متوسط میباشد .

ودر نهایت گران ترین پله پیچ تولیدی شرکت پایا استپ پله کرد دو محور باکس میباشد که جز پله های گران محسوب میشود.

بعد از شاسی پله نوبت به تزیئنات پله پیچ میرسد که این بخش دارای قیمت مختلفی میباشد که بیشترین مشکل کارفرمایان در این قسمت میباشد.

شرکت پایا استپ بنا را بر این قرار داده است که کارفرمایان با خیال راحت بتوانند کار تکمیل پله گرد خود را بدون استرس و اعصاب خوردی به اتمام برسانند.

لذا کلیه مراحل تزیئنات پله صفر تا صد را بصورت کامل تکمیل و تقدیم مینماید.

در تکمیل پله گرد انتخاب نوع متریال مصرفی از جنس کف پله که معمولا از نوع جنس چوب میباشد که خود به چند نوع تقسیم میشوند که در این قسمت چوب روس یا نراد ارزان ترین نوع کف پله چوب میباشد.

بعد از آن چوب راش میباشد که کف پله خوبی هم میباشد وبعد ازآن کف پله چوب بلوط میباشد که از چوبهای گران قیمت میباشد.

نوع دیگر کف پله ,کف پله سنگ میباشد که باز آن هم به نوع سنگ از جمله گرانیت, مرمریت وغیره بستگی دارد.

آیتم دیگری که قیمت پله پیچ خیلی بستگی دارد نرده پله میباشد.

که در بین نرده ها ,نرده شیشه ایی گرانترین نرده ونرده استیل ارزان ترین نرده میباشد, نرده پیچ چوبی نیز جز نرده های گران قیمت میباشد.

در کل مشتری باید متریال مصرفی پله گرد خود را با توجه به نوع شاسی پله گرد ونوع دیزاین و طراحی داخلی و بودجه ایی که برای پله اختصاص داده انتخاب کند تا بهترین و دقیق ترین قیمت برای پله گرد خود را از گروه پایا استپ دریافت کند.

درآخراین نکته بسیار مهم میباشد که شرکت پایا استپ با توجه به اینکه کلیه متریال برای تزیئنات پله را انجام میدهد.وقیمت تک تک آنها را به مشتری میدهد .

کارفرمارا در انتخاب نوع تزیئن پله پیچ خود وقیمت تمام شده پله گرد با توجه به سلیقه و بودجه یاری کند.

2 / 10
از 4 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :