بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 23 دی 1397 در ساعت 16 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نرده پیچ چوبی

یکی از انواع مختلف تولیدات شرکت پایا استپ برای راه پله ها (به خصوص راه پله هایی که در فضای داخلی اجرا می شوند) نرده چوبی می باشد.

یکی از زیبایی های داخلی منزل نرده های چوبی می باشد که فضای داخلی سالن را تحت تاثیر خودش قرار می دهد. به همین دلیل یکی از پیشنهاد های شرکت پایا استپ برای اجرای انواع نرده ها, اجرای نرده چوبی می باشد. نرده چوبی به خاطر خصوصیات و ویژگی های خاصی که دارد حس زنده بودن و شادابی  و لطافت را به انسان القا می نماید.

در نرده چوبی از انواع چوب ها استفاده می گردد. چوب روس یا نراد به همراه چوب راش و بلوط بیشترین کاربرد را در نرده های چوبی دارند.

نرده های چوبی به خاطر داشتن مدلهای مختلف خراطی شده هر بیننده ای را مسخ خود می نماید. و مشتریان را برای انتخاب به سمت خود می کشاند. اما مشکل اساسی وجود دارد و آن کمبود نیروهای متخصص اجرای نرده چوبی می باشد. که تعدادشان بسیار محدود است.

شرکت پایا استپ با همکاری بهترین استادکاران نجاری در زمینه اجرای نرده های چوبی تاکنون پروژهای موفقی را اجرایی نموده است. نرده چوبی بر روی پله های گرد و مارپیچ و نحوه اجرای آن فعالیتی بسیار مشکل, تخصصی و زمان بر می باشد و مشتریان نیز حساسیت های ویژه ای دارند و انتطار خروجی با با بالاترین کیفیت و زیبایی می باشند.

همه این موارد باعث گشته است که فیمت نرده چوبی بالا برود. نوع چوب انتخابی برای نرده نیز در افزایش یا کاهش قیمت تاثیرگذار می باشد. ارزان ترین چوب, روس یا نراد می باشد بعد از آن چوب راش, سپس چوب بلوط می باشد که گرانترین چوب برای استفاده در نرده چوبی پله های گرد و مارپیچ می باشد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت نرده پیچ چوبی, تعداد پایه ها و ایستگاه ها می باشد که هر تعداد قیمت متفاوتی دارد. همچنین میزان شعاع داخلی و خارچی پله گرد نیز در میزان قیمت نرده چوبی تاثیر می گذاردو به طور مثال در صورتی که شعاع پله گرد کمتر باشد اجرای نرده چوبی روی آن مشکل تر است و به همین دلیل قیمت تمام شده نرده را افزایش می دهد.

در انتها مهمترین و موثرترین عامل تعیین قیمت نرده گرد چوبی, استادکار ماهر می باشد که قرار است نرده پیچ چوبی را احرا نماید. هر چه استادکار تبحر بالایی داشته باشد برای حق الزحمه مبالغ بالایی طلب می نماید.

قابل ذکر است کار حرفه ای در ساخت و اجرای نرده گرد چوبی با کار بازاری تفاوت فاحشی دارد. نرده های چوبی که توسط گروه حرفه ای شرکت پایا استپ انجام می گیرد تمامی فاکتورهای زیبایی, مقاومت, استحکام و ظرافت و مهمتر از همه رضایت کارفرما را توامان دارند.

 

 

10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :