پله گرد زیر محور دوبل مهرشهر

8 / 10
از 2 کاربر

مشخصات کلی

پله  گرد زیر محور شاسی دوبل

در محاسبه این پله گرد زیر محور دوشاسی شرایط خاصی باید در نظر گرفته شود. این مدل پله های مارپیچ دو شاسی زیر محور معمولا برای پله های معلقی در نظر گرفته می شود که عرض پله ها زیاد باشد. (عرض پله ها بالای 140 سانتی متر باشد) یا همچنین این پله گرد زیر محور شاسی دوبل برای مکان هایی طراحی می گردد که رفت و آمد در آن زیاد باشد.

محاسبه طول و شعاع قوس در پله های زیر محور دوشاسی بسیار حائز اهمیت است. این طرح پله گرد دکوراتیو طرفداران زیادی دارد و بیشتر به خاطر استحکام بالا و عدم لرزش مورد استقبال  مشتریان قرار می گیرد. ابعاد استاندارد کف پله در این پله پیچ زیر محور دو شاسی به طور کامل رعایت شده است.

در این پله پیچ اکسپوز فرمول محاسبه ارتفاع و کف پله بطور دقیق و مهندسی رعایت شده که شرایط را برای اجرای  صحیح­تر پله فراهم نموده است. در پله پیچ زیر محور دوبل ضوابط راه پله گرد به طور کامل و نحوه قرار گیری هرکدام از شاسی ها به طور دقیق و حساب شده در شعاع های خاصی قرار می گیرند.

کف پله های پله گرد زیر محور دوبل از پروفیل 40*80 ضخیم ساخته می شوند. کلیه مراحل  تولید پله گرد فوق و برش های ورق آن توسط دستگاه پلاسما انجام گردیده است.

روش ساخت و اجرای کف پله چوبی در این پله گرد زیر محور دو شاسی نیز بسیار مهم و تخصصی می باشد. به خاطر بزرگی کف پله از بهترین چوب برای کف پله ها استفاده شده است. همچنین نرده های پله نیز توسط استاد کار ماهر و مجرب اجرای نرده پیچ ساخته و نصب گردیده است.