بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 23 دی 1397 در ساعت 16 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نرده شیشه ای گرد

یکی از مهمترین نرده های مورد توجه کار فرمایان نرده شیشه ای گرد می باشد که جان پناه و نرده ای شکیل می باشد .

نرده شیشه ای به دلیل شفافیت و از بین بردن موانع دید درایجاد دید کامل اطراف کمک کرده و هم ایمنی را تامین می کند وهم زیبایی خاصی دارد.

لذا شرکت پایا استپ این نرده زیبا را نیز به تولیدات خود اضافه نموده است.

انواع نرده شیشه ای:

1-     نرده تمام شیشه

2-     نرده شیشه ای ترکیبی

معمولا برای اجرای نرده شیشه ای از دو لایه شیشه سکوریت لمینت شده استفاده می گردد که این لمینت شدن مقاومت وایستایی شیشه را زیاد می کند.

در این بخش در مورد نرده شیشه ای پله گرد می خواهم مطالبی را توضیح دهم .

این نرده خاص گرانترین نرده موجود در بازار می باشد وبه خاطر سختی زیاد و کمبود تکنولوژی تولید شیشه گرد در ایران هزینه تمام شده  نرده گرد شیشه ای بالا می باشد و جز در موارد خاص و فضای خاص به خاطر قیمت بالا استقبال زیادی نمی شود.

اجرای نرده پیچ شیشه ای برای پله های گرد و مارپیج نیازمند تخصص  فراوان و تجربه بالا می باشد. برای اجرای نرده های شیشه ای  برای پله گرد یک گروه تخصصی نقشه برداری با دوربین توتال نقشه کامل پله پیچ را برداشت نموده و برای افزایش دقت و اطمینان بیشتر شابلن و الکوی کار هم توسط نصاب نرده شیشه تهیه می گردد. سپس محل قرار گیری اسپایدرها را نقشه بردار به نصاب می دهد و شیشه طبق شعاع ها و  اندازه های برداشتی توسط نقشه بردار به کارگاه تولید شیشه ارائه شده در آنجا با توجه به این ابعاد و شعاع فضایی به دست امده قالب گیری انجام شده و شیشه تورد سه بعدی می شود و به محل نصب بر روی پله پیچ باید استادکاران ماهر و مجرب کار نصب را انجام دهند.

شایان ذکر است شعاع داخلی پله گرد نباید زیر  سانتی متر باشد چون نمی توان نورد شیشه را برای شعاع کم انجام داد.

10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :