پله دو محور ورق مدرنcnc شده آقای فکور

10 / 10
از 1 کاربر

مشخصات کلی

پله دو محور ورقی مدرن

در این قسمت در مورد طراحی و اجرای یکی از پله های  دو محور ورق مدرن که در شرکت پایا استپ اجرایی گردید به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

پله مدرن دو محور ورق که در عکس میبینید بسیار زیبا و شکیل می باشد که کارفرما طرح آن را از روی عکس ها و ژورنال های خارجی پسند نموده و به شرکت پایا استپ برای طراحی و اجرا مراجعه نمود.

محل اجرای این پروژه در منطقه ولنجک واقع شده بود. پس از بازدید گروه مهندسین پایا استپ با سرپرستی مهندس ابراهیم زمانی از محل پروژه، برداشت ابعاد وید، نقشه پله، محاسبه همزمان توسط نرم افزار محاسبه پله گرد  صورت پذیرفت.

در مرحله بعدی پس از محاسبه آنلاین، محاسبه دقیق و نهایی طراحی پله دو محور ورق مدرن از قبیل محاسبه طول و اندازه شاسی پله ، ابعاد استاندارد ارتفاع پله ها، طول پله ها، سرگیری و ... انجام شده و نقشه با دیتیلهای اجرایی تهیه گردید و برای ساخت به واحد تولید در کارگاه سپرده شد.

در کارگاه تولید پله، استادکاران ماهر و مجرب زیر نظر مهندس کنترل کیفیت، پله دو محور ورق مدرن ساخته گردید.

لازم به ذکر است کلیه برشهای پله مدرن دو محور ورق  توسط دستگاه CNC برش داده شده تا زیبایی پله را دو چندان نماید.

در اجرای کف پله چوب این پله ورقی زیبا تمهیدات خاصی در نظر گرفته شد که از تاب برداشتن و موجی شدن کف پله ها جلوگیری شود. برای نرده های این  پله دو محور ورق مدرن, نرده شیشه ای در نظر گرفته شد. اتصال این نرده ها  به شاسی توسط اسپایدرهای خاصی است که انجام گردید.

این پله مدرن زیبا با رضایت و تائید کارفرمای محترم پروژه جناب آقای فکور محترم  به پایان رسید.